entah apa mood lain macam ari ni.....ada 2 entry dalam sehari....eheheh

sekarang aku berada di kampus UIA Indera Mahkota. Bos telefon pukul 10 lebih soh aku dtg mengadapnya....sedikit kisah bos kecilku; namanya Pn Aflah Afandi. Gengku di UKM dulu. mmg rapat la sbb nama pun gengkan tapi rapatnya sampai 2nd year je sebab kami satu jabatan tapi course yang berbeza, dia course nutrition dan aku course dietetik. nak dijadikan cerita sekarang geng aku tu sedang menanggung kerja ketua jabatan ku yang tengah menyambung phD di Scotland, so geng ku dulu da jadi bos ku kini. sebab2 berjumpa...tak dapatlah nak diceritakan di sini sbb panjang sgt citernya...so abaikan k.

sebelum pergi, sempat aku meng 'ekspress' susu ku di bilik memberku.....ini gambarnya selepas proses ekspresi!

sempat posing lagi!


ini pula merupakan aku yang terperangkap dlam traffic jam di jln bukit ubi berhadapan stadium darul makmur.

heheheh.....sempat bergambar selepas kekenyangan lunch sensorang kat restoran sara thai. sebelum lunch aku pergi buat treatment hidroterapi selama sejam di fisioterapi centre berdekatan. tapi tak dok gamba....tak ingat nak ambik.

antara pos-pos sensorang dalam keta!


tetiba tengok kiri mamat dalam keta putih sebelah tengah mengusya. alamak, nampak ke apa yang aku tgh buat ni?i thought tinted keta aku ni membataskan pemandangannya, terlupa pulak yang keta aku ni tinted tak la macam tinted keta tengku mahkota pahang yang gelap tak nampak lansung org di dalamnya....atoi....malu siut!

ok ok...stop perasan sensorang. teruskan pemanduan dan sampai di kampus kol 3pm.....maaf bos....jam!

ni no plate keta ku..
en pawi, untuk pengetahuan anda keta aku ni baru tak baru pun da 2 tahun 3 bulan umurnya. en ahmad muzri yang menguruskan pembeliannya di KL sebb aku tak tahu menahu dan malas nak menghandle urusan belian keta ni...yang aku tau, pakai je...heheh...sebab tu la no platenya plate KL.

ini hiasan dalaman yang tak seberapa....potpouri cenderahati perkahwinan emi (cuzin hubby ku)

erm....balik nnt, ambik A'imran dari rumah k zie then siap2. hubby ajak tgk sukan FELDA, kat mana, aku tak ingat nak tanya.

sekian....

4 comments:

sue, tulis la byk2..sy suka baca blog kwn2..hehehe

kete nampak baru. mesti pandai jaga kan.hehehe..aku ingatkan kete korang nissan skyline tu je. ko pon kemaruk tangkap gamba sendrik ek???kekekeke... time bujang2 dulu aku ske jgk tangkap gamba sendri dlm kete. skang tak lagi. tumpukan perhatian kepada pemanduan

mc suepiah...senyap2 je ada blog. hohhhhh!

Nak tinggal komen jugak, sebab pawie pon lalu lalang kat sini.

Selamat berblog.