tak de moodnya nak kerja....dalam kepala ingat nak tido dan lepak je....apa daa, mmg ala2 gaji buta dah aku ni!
cuba teka apa tu?heheheh...mak aku bising sbb aku tak makan apa - apa ubat pun lepas pantang dah habis, so aku pun cuba try makan produk kesihatan jenama hiraq tu. selalu dengar kat ikim dan aku mmg pernah makan kejap sebelum mengandungkan A'imran dulu tapi stop bila aku pregnant. kebaikannya?dia claim boleh perbaiki semua masalah perempuan termasuklah menaikkan seri muka....heheheh betul atau tidak nnt you all tgk la muka aku berseri ke tak ye. kalau tak berseri maknanya do'oh la apa yg di'claim' tu.

ni pulak, jeli gamat.biasalah kalau jeli gamat confirm tujuannya untuk sembuhkan luka, dan tujuannya mmg untuk sembuhkanluka2 dalaman yang tak nmpk ni....tapi luka lagi ke?tak baik lagi ker?belasah je la kan...yg bestnya, dia rasa strawberry....sedap!makan satu sudu besar 2 kali sehari....moga jadi powerla aku pas ni!ini pula adalah susu kambing. Rasulullah dulu tak minum susu lembu tapi susu kambing. maknanya kalau minum susu kambing tu ikut sunnah nabi la. kenapa aku minum adalah untuk kesihatan keseluruhan seperti kulit dan penghadaman dan tulang juga. dikatakan susu kambing ni paling mimik susu manusia so penghadaman jadi mudah la maksudnya kalau minum susu kambing.

sekian update saya.....dah tak de idea...kepala berat!!!!!

0 comments:

About Me

My photo
::i'm a mommy of 2 sons:: ::a faithful wife:: ::a humble and simple woman:: ::who look for inspiration:: everytime and everywhere

From The Corner of My Heart

the medium where i will express my deepest thoughts, and feelings about love, life, career, and family...because that's what matters to me...