bangun awal di pagi dah menjadi asam garam dalam hidup aku
tapi hari ni berbeza sebab bangun awal pagi dan bersiap untuk masuk kerja
perasaan nak kerja hari ni mcm rasa baru hari pertama dapat diterima bekerja pula, sedikit excited
walau pun sedikit je excited, tapi aku tak faham kenapa wujudnya perasaan excited tu.;...hurm

bangun pukul 5.30 pagi (aku tak sahur sebab aku tak poser ye), feed A'imran sekaligus ekpres susu, dapat dalam 80ml je
lepas tu mandi dan bersiap sambil mengemas2 barang A'imran yang nak dibawa ke rumah k zie the nanny
tung tang tung tang dah pukul 7.25am dan sempat gak aku buat air MILO dan sikit kopi (sikit jer...takut effect plak susu aku ni)
tung tang tung tang lagi akhirnya 7.45am aku bertolak dari rumah
kira da lari target masa aku, target kuar rumah jam 7.30am
jalan sket, agak2 700m teringat aku tertinggal susu kat atas meja
ohhh si nyanyuk ni da buat hal pagi2 gini!seb baik adik ipar aku Nazreen tak kuar umah lagi, so call dia mintak dia bawakan susu, aku tunggu tepi jalan
lega sebb ada SOS di saat2 begini, pukul 7.55am sampai rumah k zie
bagi briefing sikit2 dan lepas kiss kiss A'imran baru aku blah ke klinik
punch in kol 7.07am ditambah mencari punch kad tak jumpa sbb depa tukar no punch card plak
kalut dan ribut betul!

akhirnya kekalutan tu pun berakhir, masuk bilik dan nak pakai lipstick, tetiba student pun masuk
terpaksa la aku keluar cari port lain nak pakai lipstick
pukul 12thari; baru berkesempatan meng 'ekspres' susuku
thanks to my breastpump yang bertindak secara automatik, sedar-sedar dah separuh botol penuh
disebabkan bekalan susu A'imran tak banyak so my plan untuk A'imran adalah ekpres pagi dan htr pada k zie time rehat lunch....thanks to my nanny jugak yg rumahnya 3 minit je dr klinik ni
thari tadi dapat la aku feed A'imran sekaligus time htr susu
esok, lusa dan seterusnya mcm mana ek?penat jugak berkejar2 macam ni, tapi nak buat macam mana....kena sabar je la kan
yg penting, aku akan kerja utk mggu ni je...minggu depan aku akan bercuti!
yeaaaahaaaa

3 comments:

uiks sue.. dah raye ke..

aaa suke dah bleh komen:)

Oh my god, there's a great deal of useful material in this post!
toyota dealership service | murphy bed | chicago boat rental

About Me

My photo
::i'm a mommy of 2 sons:: ::a faithful wife:: ::a humble and simple woman:: ::who look for inspiration:: everytime and everywhere

From The Corner of My Heart

the medium where i will express my deepest thoughts, and feelings about love, life, career, and family...because that's what matters to me...