ini suami saya bersama tower yang dibina oleh amir...the future architect

Adakah aku telah menjadi isteri yang baik selama ni?betapa aku akan selalu tanya sendiri soklan ni di saat aku babai dgn hubby....
kat mana dah dia skang ni.....

aku dah berjaya dapat jawatn di PPUM, maksudnya aku bakal hidup sebumbung dgn hubbyku seperti yg aku harap2kan selama ni....tapi macam mana ek life ku nnt?aku selalu memandang KL sebagai tempat yang menakutkan untuk membesarkan anak.aku serng membayangkan KL ni tmpt nk enjoy2 bolehla, tapi bila dipk2, ramai je org membesar di KL tapi bleh jd org baik jugak, contohnya IKa (msti kau bangga membc entry ku ni..heheh), rozi, faiey, lynn, aishah dan bayk lagi la, tak larat nak taip.so maknanya it's not so bad utk hidup di KL and raising children....hopefully!

my hubby nampak so excited, dah siap cari rumah....aku pun sama excited.harap nnt aku tak selalu gaduh dgn hubby dan leh jadi isteri seperti yng diharapkan oleh suamiku....
untuk abang...sue nak gtau yg abang seorg yang baik sgt pada sue, dan betapa sue hargainya sangat2....jangan berubah yer, biar kita gini sampai bila2, even kerepot sekalipun, abang akan tetap hensem pada mata sue.....i love you...mmmmmmuuuuuahhhs




ini saya outing berdua dengan hubby membeli baju raya for our children

5 comments:

sue post la pic rayer.. bila start keje baru??

try agikk

cuba komen...okey berjaya

wahhhh....kete baru

keter baru?keter baru mananya en pawi, dah 2 tahun aku pakai keta ni!

About Me

My photo
::i'm a mommy of 2 sons:: ::a faithful wife:: ::a humble and simple woman:: ::who look for inspiration:: everytime and everywhere

From The Corner of My Heart

the medium where i will express my deepest thoughts, and feelings about love, life, career, and family...because that's what matters to me...