benci betul pada sifat diri yang satu ni!Malas!perkataan yang sepatutnya di bom kat laut!


Sebelum aku mula membebel, ku ucapkan selamat menyambut Aidiladha buat semua....tahun ni aku dan suami tak korban, we all broke after spend so much money dalam proses perpindahan kitorg (is it actually an excuse?)....Ampunkanlah aku ya Allah......


Now berada di Kuatan, 1st time balik kg setelah menjadi perantau!ececheh!almost 2 weeks jadi registered house wife (RHW....perkh susah plak nak nyebutnya), aku rasakan betapa berharga dan hebatnya perasaan bersama anak2...bila dapat masak, jaga dan uruskan anak2 sendiri termasuklah uruskan ayah kepada anak2ku, aku terasa bagaikan berada di syurga dunia. penat, mmg tak dapat nak citer ah, nak duduk pun tak dan, lepak tgk tv, lagi la tak de, but in the end of the day after anak2 tido aku rasa kepuasan yang tak tercerita..ditambah lagi A'imran terus mendapat susu badan ku...heavennya ku rasa!

but....semua tu akan berakhir minggu depan!aku akan mula kerja pada selasa depan. yang aku benci pada diri sendiri adalah aku tak manfaatkan cuti ni untuk mengumpul stok EBM sebanyak-banyaknya.....aku pemalas. bila penat ke hulu n ke hilir buat itu dan ini aku jadi penat sangat dan tak pam...rugi, mmg rugi giler. so far, berdasarkan pengiraan aku, stok yang ada cuma cukup untuk 3 hari je...sangat2 tak best!



2 comments:

sue, apsal lama tak update? mcm mana life kat KL?

huh....sgt2 bz don
kalau update kena berlama dpn pc...bz la don
nnt eh sbb mmg byk sgt nk dicerita sbnrnya