masa yang terasa lambat sungguh berlalu............
already day 23rd of my confinement, so far rasa boring teramat sangat becoz tak dibenarkan bergerak aktif sedangkan banyak perkara perlu dibuat....
being bz dengan 2 heroes ni buatkan banyak juga perkara tak dapat diselesaikan on time contohnya lipat kain dan mengemas bilik.....huh bilik sangat comot
tapi aku manage to menyapu bilik petang ni, at last berjaya juga...thanks to your help, my sweet and adorable hubby!

last tuesday i went for interview at PPUM...sesungguhnya aku sangat2 mengharapkan aku berjaya dapat jawatan ni, sangat2 berharap
aku siap merayu pada interviewer as i gave my last words to them....mudah2an termakan la rayuan aku tu
aku tinggalkn amir dan aimran dan travel dlm keadaan yg masih sakit kat bawah tu...(dr suriaty commented that my wound is ok, nothing to worry), duduk dalam keta pun sengat all the way to kL and back to kuantan
mudah2an usaha ku berbaloi dan berjaya!tak sabar rasanya untuk bersama hubby ku di kl
susah senang kita kan bersama kan abang?

A'imran : skang semakin comel and chubby
berat terkini di hari ke 20 adalah 2.8kg....owh...how fast he grows!
and my breastmilk is so precious for him...i'm gonna maintain feeding him with my breastmilk selama yang boleh
Insya Allah....luv ya...my precious Amir and A'imran

0 comments: